Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2007

Προς Μπλοκάκια και επιδoξούς διακτύακους άρχοντες

Λοιπόν η ωρά της αλήθειας έφτασε! Ναί είμαι ενά τρωκτίκο (Κατα προτίμηση σκίουρακι). Η εφαρμογή που χρησιμοποιησά για να παρουσιασω τον εαύτο μου δεν είναι δικία μου. Είναι του φίλου Αποστόλη Μακαραντζή (Αναφερω ολοκληρό το ονοματεπώνυμο για λογούς εργασιακούς). Ο φίλος αυτός ασχολήτε με το 3D Animation καθώς και αλλές διαδυκτιακές εφαρμογές! Η αποκάλυψη της αλήθειας εχεί σαν στόχο την δημίουργια κατι καλύτερου, δηλαδή με απλα ελλήνικα όποιος ή όποια θέλει βοήθεια ή συνεργάτη για την δημίουργια καποιάς εφαρμογής ας επικοινωνήσει μαζί του στο ctmb605012@ct.aegean.gr, για γενικότερα πιο μεγαλεπίβολα σχέδια όπως η κατάκτηση του σύμπαντος ή ακόμα και μίκροτερα προβλήματα όπως δεν μπορείτε να πειθαρχείσεται το τσουλούφη σας αφήστε σχόλιο στο Μπλοκάκι αυτό για να σας βοηθήσω με τις απίστευα μετά-ιμπρεσσεονιστίκες, με μια μυρωδιά φράπε και χώρις ιχνός κανέλας, ιδέες μου. Καλά αν δεν το εγράφα εγώ αύτο θα ελεγά οτί τρελάθηκε!

Α να μην ξεχάσω εδώ εβάλα ολόκληρη την εφαρμογή καλή απόλαυση!

Δεν υπάρχουν σχόλια: